ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
Καλούνται οι πρωτοετείς φοιτητές/τριες , οι οποίοι πραγματοποίησαν την ηλεκτρονική τους εγγραφή μέσω του Υπουργείου Παιδείας να αναρτήσουν τα δικαιολογητικά και να συμπληρώσουν τα προσωπικά τους στοιχεία για την εγγραφή τους στα πληροφοριακά συστήματα του Πανεπιστημίου, μέσω της υπηρεσίας προεγγραφών: https://uniportal.ihu.gr/login/registration από σήμερα Παρασκευή 12-09-2025 έως και Πέμπτη 18-09-2025.
Επισημαίνουμε ότι στο πεδίο που ζητείται το κινητό τηλέφωνο του φοιτητή/της φοιτήτριας θα πρέπει να μπει μπροστά από το νούμερο το πρόθεμα +30 (Παράδειγμα : +306937555333).
Οι Αλλοδαποί/Αλλογενείς φοιτητές/τριες δεν θα προβούν στην παραπάνω διαδικασία, αλλά θα καταθέσουν εγγράφως τα δικαιολογητικά τους.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα του ΔΙ.ΠΑ.Ε.: https://www.ihu.gr/protoeteis-eggrafes
Τα απαραίτητα δικαιολογητικά είναι τα εξής :
- Αίτηση εγγραφής : https://ecec.ihu.gr/wp-content/uploads/1_Αίτηση-εγγραφής_ΤΑΦΠΠΗ.docx
- Η Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής που υποβλήθηκε στην ηλεκτρονική πλατφόρμα των εγγραφών του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και η οποία περιλαμβάνει μοναδικό αριθμό πρωτοκόλλου.
- Βεβαίωση ΑΜΚΑ https://www.amka.gr/AMKAGR/ ή αντίγραφο δημόσιου εγγράφου που αναγράφεται ο ΑΜΚΑ.
- Πιστοποιητικό γέννησης.
- Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης (μη υποχρεωτικό).
- Ευκρινές αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας (και οι δύο όψεις) ή διαβατηρίου εάν πρόκειται για αλλοδαπό/η.
- Δήλωση συγκατάθεσης επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων : https://ecec.ihu.gr/wp-content/uploads/2_Δήλωση-συγκαταθεσης-για-επεξεργασία-προσωπικών-δεδομένων_ΔΙΠΑΕ.doc
- Υπεύθυνη Δήλωση :https://ecec.ihu.gr/wp-content/uploads/3_Σχέδιο-Υπεύθυνης-Δήλωσης_ΤΑΦΠΠΗ.docx
- Για τις ειδικές κατηγορίες εισακτέων τα δικαιολογητικά που ορίζονται από το ΥΠΑΙΘΑ κάθε χρόνο https://www.minedu.gov.gr/news/62442-27-08-25-ilektroniki-eggrafi-epityxonton-stin-tritovathmia-ekpaidefsi
Η Υπεύθυνη Δήλωση, η Δήλωση συγκατάθεσης για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και η Αίτηση εγγραφής, υπογράφονται μέσω gov.gr και ανεβαίνουν στην πλατφόρμα.
Μετά τον έλεγχο και την αποδοχή των δικαιολογητικών, ολοκληρώνεται η εγγραφή των φοιτητών/τριών. Στο αμέσως επόμενο διάστημα οι φοιτητές θα λάβουν Βεβαίωση εγγραφής και θα αναρτηθούν οδηγίες για την ενεργοποίηση των ιδρυματικών κωδικών τους.
Όποιος/α πρωτοετής φοιτητής/τρια επιθυμεί να κάνει διακοπή σπουδών για το πρώτο έτος, θα πρέπει να αποστείλει email στη Γραμματεία πριν από την έναρξη των μαθημάτων. Θα ακολουθήσει ανακοίνωση για το Πρόγραμμα και την έναρξη των μαθημάτων.
Παρακαλούνται οι πρωτοετείς φοιτητές/τριες να παρακολουθούν τακτικά τις ανακοινώσεις της ιστοσελίδας.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση/απορία , παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη Γραμματεία στο email : info@ecec.ihu.gr
Από τη Γραμματεία