bjkbmbnvjhvhb

Επίκουρη Καθηγήτρια

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΣΩΡΑΤΗ

Η Αικατερίνη Κρουσοράτη είναι Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με γνωστικό αντικείμενο «Οικογενειακό Μαθησιακό Περιβάλλον στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία». Πριν αναλάβει τα καθήκοντά της (Οκτώβριος 2024) είχε διδάξει σειρά μαθημάτων σε προπτυχιακό επίπεδο ως Ακαδημαϊκή Υπότροφος στο Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος και είχε υπηρετήσει ως εκπαιδευτικός κλάδου Νηπιαγωγών σε δημόσια και ιδιωτικά νηπιαγωγεία στην Ελλάδα. Έχει απασχοληθεί σε τέσσερα ερευνητικά Ευρωπαϊκά προγράμματα Erasmus+ ΚΑ2 και ΚΑ3 ως ερευνήτρια, επιστημονική συνεργάτιδα στην υποστήριξη της διαδικασίας διοίκησης και υλοποίησης (project management & implementation) και στην τεχνική υποστήριξη (technician) και σε ένα ερευνητικό Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ KA3 ( Support for Policy Reform – Initiatives for Policy Innovation) ως εξωτερική αξιολογήτρια. Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Νηπιαγωγών της Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στις Επιστήμες της Αγωγής με κατεύθυνση «Παιδαγωγική & Νέες Τεχνολογίες» του Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης της Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και Διδάκτορας του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της Παιδαγωγικής Σχολής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Το θέμα της διδακτορικής της διατριβής ήταν «Η αξιολόγηση της ποιότητας του οικογενειακού μαθησιακού περιβάλλοντος στην Ελλάδα», η οποία χρηματοδοτήθηκε από το Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας (ΕΛΙΔΕΚ) της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας (ΓΓΕΤ).
Έχει δημοσιεύσει επιστημονικά άρθρα σε διεθνή ερευνητικά περιοδικά, ένα βιβλίο, κεφάλαια σε διεθνείς συλλογικούς τόμους και πρακτικά συνεδρίων, ερευνητικό και εκπαιδευτικό υλικό για παιδαγωγούς, εκθέσεις και συνόψεις ερευνών (educational & research material, reports & briefs). Έχει παρουσιάσει την ερευνητική της εργασία σε διεθνή και εθνικά συνέδρια και έχει πραγματοποιήσει δια ζώσης και εξ αποστάσεως επιμορφωτικά σεμινάρια για παιδαγωγούς προσχολικής αγωγής.

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

  • Οικογενειακό μαθησιακό περιβάλλον

    Αξιολόγηση και επιστημονικά εργαλεία στην προσχολική ηλικία

    Συνεργασία οικογένειας – προσχολικών κέντρων

    Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

Δημοσιεύσεις

  • ΒΙΒΛΙΑ

    1. Γρηγοριάδης, Α., Τσιτιρίδου, Μ., & Κρουσοράτη, Α. (2023). Οικογενειακό Μαθησιακό Περιβάλλον: Θεωρητικές Προσεγγίσεις, Μέτρηση Ποιότητας και Καλές Πρακτικές. Εκδόσεις Σοφία, ISBN: 978-960-633-071-1

     

    ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΜΟΥΣ

    1. Κρουσοράτη, Κ. & Γραμματικόπουλος Β. (2023). Αξιολόγηση και έρευνα στην εκπαίδευση: Πλαίσιο σχέσεων και βασικές διαφοροποιήσεις. Στο Α. Παπαδοπούλου & Α. Χαλκιαδάκη (Επιμ.). Εκπαιδευτική Αξιολόγηση. Σύγχρονες θεωρητικές προσεγγίσεις και πρακτικές εφαρμογές. (σ.σ. 281-297). Εκδόσεις Κυριακίδη. ISBN: 978-960-602-406-1
    2. Krousorati, K., Vatou, A., Gregoriadis, A., & Grammatikopoulos, V. (2022). Supporting teachers to promote psychological resilience and well-being in the Greek early childhood education. In B. Silva, C. Craveiro, A. Pinheiro, & P. Medeiros (Eds.). Training perspectives and experiences in early childhood education. (pp. 9-21). Paula Frassineti Escola Superior de Educacao. http://hdl.handle.net/20.500.11796/3162

     

    ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ

    1. Tsigilis, N., Krousorati, K., Gregoriadis, A. & Grammatikopoulos, V. (2023). Psychometric evaluation of the Preschool Early Numeracy Skills Test–Brief Version within the Item Response Theory. Educational Measurement: Issues and Practice, 42(2), 32-41. https://doi.org/10.1111/emip.12536
    2. Krousorati, K., Gregoriadis, A., Tsigilis, N., Grammatikopoulos, V., & Evangelou, M. (2022). Introducing the Home Learning Environment Questionnaire and examining the profiles of home learning environments in Greece. Frontiers in Education, Section Educational Psychology, 7, https://doi.org/10.3389/feduc.2022.987131
    3. Vatou, A., Krousorati, K., Oikonomides, V., Manolitsis, G., Kypriotaki, M., Evangelou-Tsitiridou, M., & Grammatikopoulos, V. (2021). Current Needs of Preschool Teachers for Professional Development in Greece: A Focus Group Study. Saber & Educar, 30. http://dx.doi.org/10.17346/se.vol435
    4. Krousorati, K. (2019). Home Learning Activities across the early years in Greece: A validity study of the Home Learning Activities scale (HLAS). European Journal of Education Studies, 6(7), 250-267, http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.3470213  
    5. Thoidis I., Gregoriadis, A. & Krousorati, K. (2018). The contribution of all-day schools to the development of social skills of pupils: the case of transition from preschool to primary school. European Journal of Education Studies, 4(5), 11-25, http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.1220484

    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ

    1. Krousorati, K., Grammatikopoulos, V., & Gaki E. (2024). Resilient Preschools project: Teachers’ attitudes for promoting resilience and well-being in preschool education in Greece. In Engdahl, I., Katsikonouri, E., Pliogou, V., Vellopoulou, A., Saiti, S., Paschalidou, E., Mantzouratou, V., & Fragki, K. (Eds.). Proceedings of the 74th OMEP World Conference Early Childhood Education in the 21stcentury: new perspectives and dilemmas (pp. 88-99). OMEP Greece ISBN: 978-618-84599-3-9 https://www.omep.gr
    2. Κρουσοράτη, Α., Βατού, Α., Γάκη, Ε. & Βατού, Α. (2024). Το ψηφιακό παιχνίδι στα πλαίσια του οικογενειακού μαθησιακού περιβάλλοντος. Στο Παπανδρέου, Μ., Βελλοπούλου Α., Κανάκη, Μ., Κατσικονούρη, Ε., Μαντζουράτου, Β, Παπαδοπούλου, Ε., Παππα, Μ., & Πασχαλίδου, Ε. (Επιμ.). Πρακτικά 13ου συνεδρίου ΟΜΕΡ «Κατανοώντας και προωθώντας το παιδικό παιχνίδι στον 21ο αιώνα, για ένα καλύτερο μέλλον». ISBN: Ανακτήθηκε από https://www.omep.gr/sinedria/287-13-panellinio-synedrio.html
    3. Barros, S., Oliveira, V.H., Santos, M., Araújo, S., Otero-Mayer, A., Michaelidou, V., O´Brien, M., Szproch, A., Krousorati, K., Agathokleous, A., & Grammatikopoulos V. (2023). Empowering Early Childhood Professionals: A European Project on Programme-Wide Positive Behaviour Support Developed in 4 countries, In EDULEARN23 proceedings, 15th International Conference on Education and New Learning Technologies (pp. 6519-6526). Palma, Spain, 3-5 July, 2023. doi: 10.21125/edulearn.2023.1730. ISBN: 978-84-09-52151-7.
    4. Κρουσοράτη, Κ., & Θωίδης, Ι. (2014). Η συμβολή του Ολοήμερου Σχολείου στις ακαδημαϊκές επιδόσεις των μαθητών: Η περίπτωση της μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό. Στα Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα», Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος, Τόμος Β΄ (σσ. 1509-1522). Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Φλώρινα, 28-30 Νοεμβρίου 2014. ISBN: 978-960-99909-8-1

     

    ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ, ΕΚΘΕΣΕΙΣ & ΣΥΝΟΨΕΙΣ ΕΡΕΥΝΩΝ (EDUCATIONAL & RESEARCH MATERIAL, REPORTS & BRIEFS)

    1. Krousorati, K., Grammatikopoulos, V., Agathokleous, A., Michaelidou, V., Szproch, A., O’Brien, M., Araújo, S., Santos, M., Sousa, M., & Barros, S. (2023). PBS – ECEC Guide on Positive Behaviour Support in Early Childhood and Care in European Countries. Διαθέσιμο στο: https://pbs-ecec.eu/about/
    2. Krousorati, K., Grammatikopoulos, V., Agathokleous, A., Michaelidou, V., Szproch, A., O’Brien, M., Barros, S., Araújo, S., Santos, M., & Sousa, M. (2023). PBS – ECEC Transnational Consolidated Report: Research Findings for Developing the Guide on Positive Behaviour Support in Early Childhood Education and Care. Διαθέσιμο στο https://pbs-ecec.eu/about/
    3. Szproch, A., O’Brien, M., Araújo, A., Santos, M., Oliveira, V., Otero-Mayer, A., Michaelidou, V., Agathokleous, A., Krousorati, K., Grammatikopoulos, V., & Barros, S. (2023). Report of the PBS-ECEC Impact Assessment Study and Practice Recommendations. Result 3: Transnational Report. Διαθέσιμο στο: https://pbs-ecec.eu/outputs/
    4. Barros, S., Oliveira, V., Araújo, S., Santos, M., Szproch, A., O’Brien, M., Michaelidou, V., Agathokleous, A., Krousorati, K., & Grammatikopoulos, V. (2023). The PBS-ECEC Report on the Policy and Strategy Toolkit for implementing a Program-Wide Positive Behaviour Support Approach in ECEC. Διαθέσιμο στο: https://pbs-ecec.eu/outputs/
    5. Krousorati, K. (2024). Final External Evaluation Report for ProW project.
    6. Resilient Preschools Consortium (2022). Resilient Preschools Curriculum For Preschool Teachers. https://resilientpreschools.eu/wp-content/uploads/2023/01/IO2_A.2.1.ResilientPreschools_Curriculum_Final.pdf
    7. Resilient Preschools Consortium (2022). Resilient Preschools Teacher’s Guide For Preschool Teachers. https://resilientpreschools.eu/wp-content/uploads/2023/01/IO2_A.2.2.ResilientPreschools_Teachers_Guide_Final_EN.pdf
    8. Krousorati, K. (2024). Final External Evaluation Report for ProW project.
    9. Krousorati, K. (2022). Interim External Evaluation Report for ProW project.
    10. Krousorati, K. (2022). External Evaluation Plan for ProW project.
    11. Resilient Preschools Consortium (2021). Resilient Preschools Toolkit For Preschool Teachers. https://resilientpreschools.eu/wp-content/uploads/2021/08/RESILIENT-PRESCHOOLS_Toolkit-for-Preschool-Teachers_after-experts-1.pdf

    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ & ΕΘΝΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ

    1. K. (2025). The role of Home Learning Environment in Preschool Children’s Literacy Skills. In Chair of the symposium (Isaak M. Papadopoulos), Navigating Literacy and Language Education in Early Childhood: Research and Pedagogical Insights from Home to School Environments. 3rd International Conference on Early Language Learning and Multilingual Education in Early Childhood (ELLME’25). Thessaloniki, 19-20 September 2025.
    2. Oliveira, V., Santos, M., Araújo, S., O’Brien, M., Szproch, A., Krousorati, K., Grammatikopoulos, V., Michaelidou, V., Agathokleous, A., & Barros, S. (2025). Promoting social and emotional learning: Development and exploration of the PBS-ECEC online training course. In INTED2025 Proceedings, 19th International Technology, Education and Development Conference (p. 4320). Valencia, Spain 3-5 March, 2025. ISBN: 978-84-09-70107-0 . doi: 10.21125/inted.2025.1093
    3. Κρουσοράτη, Α. (2025). Η αξιολόγηση της ποιότητας του οικογενειακού μαθησιακού περιβάλλοντος στην Ελλάδα. Στις Εκδηλώσεις για τα 40 χρόνια λειτουργίας του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ) ΑΠΘ. Τιμούμε το παρελθόν, γιορτάζουμε το παρόν, σχεδιάζουμε το μέλλον. Θεσσαλονίκη, 19-21 Μάϊου 2025.
    4. Κρουσοράτη, Α. (2024). Η μέτρηση – αξιολόγηση του Οικογενειακού Μαθησιακού Περιβάλλοντος: Καλές πρακτικές ενδυνάμωσής του για παιδαγωγούς και γονείς. Στην Επιστημονική Ημερίδα Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης με θέμα: «Ενδυνάμωση Οικογενειακών και Προσχολικών Μαθησιακών Περιβαλλόντων: Προγράμματα Παρέμβασης και Καλές Πρακτικές». Κατερίνη, 12 Οκτωβρίου 2024.
    5. Vatou, A., Manolitsis, G., Evangelou-Tsitiridou, M., Chirleșan, G., Marinescu, B., Duminică, D., NilăStratone, M., Nteli, E., Oikonomides, V., Kypriotaki, M., Ciucurel, M., Mouzaki, A., Zachopoulou, E., Krousorati, K. & Grammatikopoulos, V. (2023). Teachers’ wellbeing in early childhood education: Applying the PERMA & SWPBS approach across four countries. In Chair of the symposium (Ana Lemos), ProW: a European project to promote teachers’ well-being through positive behaviour support in early childhood education. 31st EECERA Annual Conference, Children’s Curiosity, Agency and Participation: Challenges for Professional Action and Development. Lisbon, Portugal, 30th August – 2nd September 2023.  
    6. Oliveira, V., Michaelidou, V., Barros, S., Araújo, S., Santos, M., Krousorati, K., O´Brien, M., Szproch, A., Agathokleous, A., Grammatikopoulos, V., Otero, A., Charalambous, V., Kosmas, P., & Vrasidas, C. (2023). A European Project entitled “Implementing Positive Behaviour Support in Early Childhood Education and Care” (PBS-ECEC). In 31st EECERA Annual Conference, Children’s Curiosity, Agency and Participation: Challenges for Professional Action and Development. Lisbon, Portugal, 30th August – 2nd September 2023.
    7. Barros, S., Araújo, S., Santos, M., Krousorati, K., Grammatikopoulos, V., Michaelidou, V., Agathokleous, A., Szproch, A, O´Brien, M., Oliveira, V., Otero, A., Charalambous, V., Kosmas, P. & Vrasidas, C. (2023). A needs assessment following ECEC professionals’ voices in four European countries: Why using PBS in ECEC settings. In 31st EECERA Annual Conference, Children’s Curiosity, Agency and Participation: Challenges for Professional Action and Development. Lisbon, Portugal, 30th August – 2nd September 2023.
    8. Michael, D., Vatou, A., Krousorati, K., Charalambous, V., Evangelou-Tsitiridou, M., Vrasidas, C., Zachopoulou, E. & Grammatikopoulos, V. (2023). Early childhood teachers’ job-satisfaction across four countries. In Chair of the symposium (Grammatikopoulos, V.), Teachers’ Wellbeing, Social Self-Efficacy, Burnout And Job-Satisfaction In ECE Across Four Countries. The 20thBiennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction. 22-26 August, Thessaloniki, Greece.
    9. Κρουσοράτη, Α., Βατού, Α., Γάκη, Ε. & Βατού, Α. (2023). Το ψηφιακό παιχνίδι στα πλαίσια του οικογενειακού μαθησιακού περιβάλλοντος. Στο 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΟΜΕΡ με Διεθνή Συμμετοχή, της Ελληνικής Επιτροπής Προσχολικής Εκπαίδευσης (Organisation Mondial pour l’Education Préscolaire – Ο.Μ.Ε.Ρ. «Κατανοώντας και προωθώντας το παιδικό παιχνίδι στον 21 αιώνα για ένα καλύτερο μέλλον». Θεσσαλονίκη, ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ, 26-28 Μαΐου 2023.
    10. Κρουσοράτη, Α. (2022). Υποστηρίζοντας το οικογενειακό μαθησιακό περιβάλλον. Στο 1ο Online Επιστημονικό και Διαδραστικό Συνέδριο Προσχολικής Αγωγής Εκδόσεων Δίπτυχο «Η μάθηση στο σχολικό και οικογενειακό περιβάλλον». Διαδικτυακό Συνέδριο, 12-13 Νοεμβρίου 2022.
    11. Βατού, Α. Κρουσοράτη, Α., Βατού, Α. & Γάκη, Ε. (2022). Διερευνώντας την παιδική απόρριψη από τους συνομηλίκους στην προσχολική ηλικία: Ο ρόλος του εκπαιδευτικού. Στο 3ο Πανελληνιο Συνεδριο Σχολικης Ψυχολογιας «Το σχολείο (μας) αλλάζει. Η συμβολή της Σχολικής Ψυχολογίας», Θεσσαλονίκη, ΚΕΔΕΑ, ΑΠΘ, 10-13 Νοεμβρίου 2022.
    12. Szproch, A., O’Brien, M., Smith, S., MacIntyre, D., Krousorati , K., Grammatikopoulos , V., Barros, S., Santos, M., Araújo, S., Michaelidou, V., Kosmas, P., & Vrasidas, C. (2022). Classroom Management of Behaviour Difficulties in Early Years. In The Psychological Society of Ireland (PSI) Annual Conference. Ireland, Portlaoise, 09-11 November 2022.
    13. Μιχαηλίδου, Β., Αγαθοκλέους, Α., Κρουσοράτη, Κ., Γραμματικόπουλος, Β., Araújo, S., Santos, M., Barros, S., O’Brien, M., & Szproch, A. (2022). Εφαρμόζοντας την προώθηση θετικής συμπεριφοράς στην προσχολική εκπαίδευση. Στο 21ο Παγκύπριο Επιστημονικό Συνέδριο Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου «Σχολική Πραγματικότητα: Προκλήσεις και Δυνατότητες». Λευκωσία, Κύπρος, 21 Οκτωβρίου 2022.
    14. Krousorati K., Grammatikopoulos V., Barros, S., Santos, M., Araújo, S., Szproch, A., O’Brien, M., Michaelidou, V., Kosmas, P., Vrasidas, C., Charalambous, V. Agathokleous, A. (2022). The status of the behavioural and socioemotional competence of preschool children in early childhood education and care settings in Greece. In 9th International Conference on Social Sciences: Transforming the Approach: Achieving Sustainable Development with No One Left Behind”. Virtual Conference, 15-16 September 2022.
    15. Barros, S., Santos, M., Araújo, S., Krousorati, K., Grammatikopoulos, V., Szproch, A., O’Brien, M. Michaelidou, V., Kosmas, P., Vrasidas, C., Charalambous, V., & Agathokleous, A. (2022). Implementing Positive Behaviour Support in Early Childhood Education and Care in Europe: Presentation of and International Project. In Porto International Conference on Research in Education 2022. Porto, Portugal, 20-22 July 2022.
    16. Krousorati, K. & Vatou, A. (2022). Psychometric Properties of the Peabody Picture Vocabulary Test – Revised for Greek preschoolers. In 74th OMEP World Assembly and Conference «Early Childhood Education in the 21st century: new perspectives and dilemmas». Athens, Greece, 11-17 July 2022.
    17. Krousorati, K., Grammatikopoulos, V., & Gaki E. (2022). Resilient Preschools project: Teachers’ attitudes for promoting resilience and well-being in preschool education in Greece. In 74th OMEP World Assembly and Conference «Early Childhood Education in the 21st century: new perspectives and dilemmas». Athens, Greece, 11-17 July 2022.
    18. Krousorati, K., Gregoriadis, A., Grammatikopoulos, V. & Tsigilis, N. (2021). Examining the profile of Home Learning Environment in Greece: Results from a study in families with preschool children. In EECERA 30th, International Conference “Democratic Early Childhood Pedagogies”, 1st – 17th September 2021, Online Festival-Croatia.
    19. Krousorati, K., Gregoriadis, Α., & Nteli, E. (2019). Measuring the quality of Home Learning Environment: Results from the pilot study in Greek Families. In 29th EECERA International Annual Conference “Early Years: Making it Count”. Aristotle University of Thessaloniki, Thessaloniki, Greece, 19th-23rd August 2019.
    20. Gregoriadis, A., Kouli, O., Linardakis, M., Zachopoulou, E., Tsangaridou, N., Xeni, E., Glüer, M., Catellani, N., Chitti, D., Alexopoulos, I., Krousorati, K., Vatou, A., & Grammatikopoulos, V. (2019). SIA-ProD project: Development of the Teacher Self-Assessment Assistant (TSAA). In 29th EECERA International Annual Conference “Early Years: Making it Count”. Aristotle University of Thessaloniki, Thessaloniki, Greece, 19th-23rd August 2019.
    21. Βατού, Α., Γρηγοριάδης, Α. & Κρουσοράτη Κ. (2018). Επαγγελματική ανάπτυξη και κοινωνική αυτο-αποτελεσματικότητα εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης: μια βιβλιογραφική επισκόπηση. Στο 2o Πανελλήνιο Συνέδριο του Δικτύου Πρακτικών Ασκήσεων, Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών & Παιδαγωγικά τμήματα, 30 χρόνια μετά: Αντιμετωπίζοντας τις νέες προκλήσεις. 28-30 Σεπτεμβρίου, Βόλος, Ελλάδα.
    22. Krousorati, K., Gregoriadis, Α., & Vatou, A. (2018). Measuring the quality of Home Learning Environment: A literature review. In 28th EECERA International Annual Conference “Early Childhood Education, Families and Communities”. University of Debrecen, Budapest, Hungary, 28th-31st August 2018
    23. Gregoriadis, A., Grammatikopoulos, V., Kouli, O., Linardakis, M., Zachopoulou, E., Trouli, K., Tsangaridou, N., Sotiriou, S., Glüer, M., Catellani, N., Chitti, D., Krousorati, K., Vatou, A., & Stylianidou, F. (2018). Teacher Self-Assessment Assistant (TSAA): Results from the pilot study of the SIA-ProD project. In 28th EECERA International Annual Conference “Early Childhood Education, Families and Communities”. University of Debrecen, Budapest, Hungary, 28th-31st August 2018
    24. Glüer, M., Bergtold, D., Grammatikopoulos, V., Gregoriadis, A., Linardakis, M., Tsangaridou, N., Zachopoulou, E., Kouli, O., Trouli, K., Xeni, E., Catellani, N., Chitti, D., Stylianidou, F., Krousorati, K., Vatou, Α. (März, 2018). Selbstevaluation und Selbsttraining der Lehrkompetenzen von Erzieherinnen und Erziehern hinsichtlich physischer Aktivitäten: SIA-ProD project – An innovative self-improvement approach for the professional development of early educators. Poster auf dem 26 Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft, Duisburg-Essen.
    25. Gregoriadis, A., Kouli, O., Grammatikopoulos, V., Linardakis, M., Zachopoulou, E., Trouli, K., Tsangaridou, N., Xeni, E., Catellani, N., Chitti, D., Glueer, M., Stylianidou, F., Krousorati, K., & Vatou, A. (2017). SIA-ProD project: An innovative self-improvement approach for the professional development of early educators. In 27th EECERA International Annual Conference “Social Justice, Solidarity and Children’s Rights”. University of Bologna, Bologna, Italy, 29th August -1st September 2017.
    26. Κρουσοράτη, Κ., Θωίδης, Ι., & Γρηγοριάδης, Α. (2014). Η συμβολή του Ολοήμερου Σχολείου στην ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών: Η περίπτωση της μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό. Στο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής & Εκπαίδευσης της Παιδαγωγικής Σχολής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με θέμα Αναστοχασμοί για την παιδική ηλικία. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα, 31 Οκτωβρίου – 01 Νοεμβρίου 2014.

Ερευνητικά & Αναπτυξιακά Προγράμματα

2021 – 2024 Erasmus+ KA3 Support for Policy Reform – Initiatives for Policy Innovation

Εξωτερική αξιολογήτρια στο Ερευνητικό Πρόγραμμα Erasmus+ KA3: Support for Policy Reform – Initiatives for Policy Innovation με τίτλο «Προώθηση της Ευημερίας ων Εκπαιδευτικών μέσω της Υποστήριξης των Θετικών Συμπεριφορών στην Προσχολική Αγωγή» (ProW: Promoting Teachers Well-being through Positive Behavior Support in Early Childhood Education) με αριθμό συμβολαίου 626146-EPP-1-2020-2-EL-EPPKA3-PIPOLICY». Υπεύθυνη για την παροχή υπηρεσιών εξωτερικής αξιολόγησης στο έργο και συγκεκριμένα: α) τη σύνταξη της ενδιάμεσης έκθεσης αξιολόγησης στο μέσο (18ο μήνα) της υλοποίησης του έργου (Interim evaluation report) και β) τη σύνταξη της τελικής έκθεσης αξιολόγησης με την ολοκλήρωση του έργου (Final evaluation report). Επιστημονικός υπεύθυνος του έργου: Καθηγητή́ς Βασίλης Γραμματικόπουλος. Συντονιστικός φορέας: Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος. Χρονική διάρκεια 36 μήνες: 01/02/2021 – 28/02/2024. (Συνολικός προϋπολογισμός: 2.208.342,00€).

 

2022 – 2023 Erasmus+ KA2 Cooperation Partnerships in School Education

Ερευνήτρια, επιστημονική συνεργάτιδα στην  υποστήριξη της διαδικασίας διοίκησης και υλοποίησης (project management & implementation) και στην τεχνική υποστήριξη (technician) στο Ερευνητικό Πρόγραμμα Erasmus+ KA2: Cooperation Partnerships in School Education με τίτλο «Εφαρμόζοντας την Προώθηση Θετικής Συμπεριφοράς στην Αγωγή και Φροντίδα Πρώιμης Παιδικής Ηλικίας» (Implementing Positive Behaviour Support in Early Childhood Education and Care – PBS-ECEC) με αριθμό συμβολαίου 2021-1-PT01-KA220-SCH-000034367. Παροχή υπηρεσιών έρευνας (researcher), υποστήριξης της διαδικασίας διοίκησης και υλοποίησης (management & implementation) και τεχνική υποστήριξη (technician) των πνευματικών προϊόντων του έργου συμμετέχοντας ως μέλος της κύριας ερευνητικής ομάδας έργου του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος, το οποίο ήταν βασικός εταίρος του προγράμματος με επιστημονικό υπεύθυνο τον Καθηγητή́ Βασίλη Γραμματικόπουλο. Συντονιστικός φορέας: Instituto Politecnico do Porto. Χρονική διάρκεια 24 μήνες: 01/01/2022 – 31/12/2023. (Συνολικός προϋπολογισμός: 234.534,00€).

 

2020 – 2022 Erasmus+ KA2 Strategic Partnerships in School Education

Ερευνήτρια και επιστημονική συνεργάτιδα στην υποστήριξη της διαδικασίας διοίκησης και υλοποίησης (project management & implementation) στο Ερευνητικό Πρόγραμμα Erasmus+ KA2: Cooperation Partnerships in School Education με τίτλο «Ανθεκτικότητα και ευημερία στην προσχολική αγωγή ως πρόληψη συναισθηματικών, κοινωνικών και συμπεριφοριστικών προβλημάτων» (Resilient preschools: Resilience and Wellbeing in preschool education to prevent emotional, social and behavioral problems – Resilient Preschools) με αριθμό συμβολαίου 2020-1-CY01-KA201-066080. Παροχή υπηρεσιών έρευνας (researcher) και υποστήριξης της διαδικασίας διοίκησης και υλοποίησης (management & implementation) των πνευματικών προϊόντων του έργου συμμετέχοντας ως μέλος στην κύρια ερευνητική ομάδα έργου του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος, το οποίο ήταν βασικός εταίρος του προγράμματος με επιστημονικό υπεύθυνο τον Καθηγητή́ Βασίλη Γραμματικόπουλο. Συντονιστικός φορέας: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου (Cyprus Pedagogical Institute). Χρονική διάρκεια 24 μήνες: 01/12/2020 – 30/11/2022. (Συνολικός προϋπολογισμός: 245.195,00€).

2019 – 2020 ERASMUS+ KΑ3 Policy Experimentation program

Ερευνήτρια στο Ερευνητικό Πρόγραμμα Erasmus+ KA3: Project No 606687-EPP-2018-CY-EPPKA3-PI-POLICY με τίτλο «(Σύστημα ΠροΘΕΣυ): Οικοδομώντας Θετικά, Ενταξιακά και Ισότιμα Μαθησιακά Περιβάλλοντα μέσω της Προσέγγισης Σχολικό Σύστημα Προώθησης Θετικής Συμπεριφοράς» (SWPBS: Building School-wide Inclusive, positive and equitable learning environments through a systems-change approach). Παροχή υπηρεσιών έρευνας στα πλαίσια της συμμετοχής ως μέλος στην ομάδα έργου του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, το οποίο ήταν βασικός εταίρος του προγράμματος με επιστημονικό υπεύθυνο τον κ. Αθανάσιο Γρηγοριάδη. Συντονιστικός φορέας: CARDET. Χρονική διάρκεια 36 μήνες: 01/03/2019 – 28/02/2022. (Συνολικός προϋπολογισμός: 2.265.9160,00€).

 

2016 – 2019 Erasmus+ KA2 Strategic Partnerships

Συμμετοχή στην ομάδα έργου του Ερευνητικού Προγράμματος Erasmus+ KA2: Project No 2016-1-EL01-KA201-023420 με τίτλο «Μία καινοτόμος προσέγγιση αυτο-βελτίωσης για την επαγγελματική ανάπτυξη των παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας (SIA-ProD)». Συμμετοχή στην ομάδα έργου του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, το οποίο ήταν βασικός εταίρος του προγράμματος με επιστημονικό υπεύθυνο τον κ. Αθανάσιο Γρηγοριάδη. Συντονιστικός φορέας: Πανεπιστήμιο Κρήτης. Χρονική διάρκεια 36 μήνες: 01/09/16 – 31/08/19. (Συνολικός προϋπολογισμός: 284.050,00€).

 

Αλεξάνδρεια Πανεπιστημιούπολη ΔΙ.ΠΑ.Ε
P.O BOX 141, T.K. 57400 Σίνδος, Θεσσαλονίκη
+30.2310.013522
info@ecec.ihu.gr

IHU - Alexander Campus
P.O BOX 141, P.C. 57400 Sindos, Thessaloniki
+30.2310.013522
info@ecec.ihu.gr

ECEC IHU © copyright 2021, Digio Digital Marketing digio-logo

Μετάβαση στο περιεχόμενο