ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ/ΕΓΓΡΑΦΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΑΠΟ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗ
Σας ενημερώνουμε ότι έπειτα από έλεγχο των δικαιολογητικών, εγκρίθηκαν από τη Συνέλευση του Τμήματος σήμερα 9/1, οι αιτήσεις μετεγγραφής/μετακίνησης των εξής φοιτητών/τριών (αναφέρονται οι Αριθμοί Πρωτοκόλλου που έλαβαν) :
ΑΦΦ 19/1469/23-12-2024, ΑΦΦ 19/1428/12-12-2024, ΑΦΦ 19/1442/13-12-2024,
ΑΦΦ 19/1441/13-12-2024, ΑΦΦ 19/1438/13-12-2024, ΑΦΦ 19/1439/13-12-2024,
ΑΦΦ 19/1437/13-12-2024, ΑΦΦ 19/1431/12-12-2024, ΑΦΦ 19/1430/12-12-2024,
ΑΦΦ 19/1456/20-12-2024, ΑΦΦ 19/1455/20-12-2024, ΑΦΦ 19/1452/20-12-2024,
ΑΦΦ 19/1449/20-12-2024, ΑΦΦ 19/1448/20-12-2024, ΑΦΦ 19/1450/20-12-2024,
ΑΦΦ 19/1451/20-12-2024, ΑΦΦ 19/1454/20-12-2024, ΑΦΦ 19/1429/12-12-2024,
ΑΦΦ 19/1453/20-12-2024.
Για την εγγραφή τους στο Τμήμα, οι ανωτέρω φοιτητές/τριες καλούνται έως και την Τετάρτη 15/1 να καταθέσουν στη Γραμματεία (καθημερινά από 10:00 έως 11:00 από τη θυρίδα) ή να αποστείλουν ταχυδρομικά τα παρακάτω :
- Την επισυναπτόμενη αίτηση εγγραφής υπογεγραμμένη : https://ecec.ihu.gr/wp-content/uploads/ΑΙΤΗΣΗ-ΕΓΓΡΑΦΗΣ-ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ-ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗ-2.doc
- Την επισυναπτόμενη Υ/Δ υπογεγραμμένη και θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ ή μέσω gov/gr : https://ecec.ihu.gr/wp-content/uploads/Υ-Δ-Εγγραφής-Πρωτοετών-Μετεγγραφή-4.doc
- Φωτοτυπία της ταυτότητάς τους,
- Δύο (2) φωτογραφίες τύπου ταυτότητας.
Οι Βεβαιώσεις Διαγραφής θα ζητηθούν υπηρεσιακά από τη Γραμματεία και δεν χρειάζεται να την προσκομίσουν οι ίδιοι/ες οι φοιτητές/τριες. Οι φοιτητές/τριες θα πρέπει απλά να αποστείλουν στη Γραμματεία του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων αίτηση/υπεύθυνη δήλωση διαγραφής.
Από τη Γραμματεία