Μέλος ΕΔΙΠ
ΕΛΕΝΗ ΖΗΣΟΠΟΥΛΟΥ
ΕΔΙΠ στο Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ). Είναι πτυχιούχος της Σχολής Νηπιαγωγών Θεσσαλονίκης και του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Θεσσαλονίκης. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στον Προγραμματισμό Αγωγής και Εκπαίδευσης της Πρώτης Σχολικής Ηλικίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και είναι διδάκτορας των Επιστημών της Αγωγής του Α.Π.Θ. Εργάστηκε ως εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού στη ΧΑΝ Θεσσαλονίκης και στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ως νηπιαγωγός, ως Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου και ως Σύμβουλος Εκπαίδευσης. Δίδαξε σε προπτυχιακά προγράμματα στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και στο Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας. Επίσης έχει πραγματοποιήσει πλήθος επιμορφώσεων εκπαιδευτικών και έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά προγράμματα. Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά και έχει συμμετάσχει σε συνέδρια. Είναι κριτής συνεδρίων και κριτής σε 2 επιστημονικά περιοδικά. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν σε παιδαγωγικά θέματα, αγωγή και φροντίδα στη βρεφική ηλικία, οργάνωση προσχολικού περιβάλλοντος, διαδικασίες μετάβασης, οργάνωση του χώρου και εκπαιδευτική διαδικασία, αγωγή στον εξωτερικό χώρο, το παιχνίδι και η καλλιέργεια της δημιουργικότητας στην προσχολική εκπαίδευση.
Αγωγή στον εξωτερικό χώρο
Σημαντικές μεταβάσεις στην αγωγή του παιδιού
Σεμινάριο Εφαρμοσμένων Δραστηριοτήτων Πρακτικής Άσκησης
Βασικές αρχές παιδαγωγικής των βρεφών
ΣΕΕ: Εφαρμοσμένη έρευνα για σημαντικές μεταβάσεις στην αγωγή
ΣΕΕ: Εφαρμογές βρεφικής αγωγής
Αγωγή και φροντίδα στη βρεφική ηλικία
Παιχνίδι και μαθησιακό περιβάλλον
Εφαρμοσμένη προσχολική παιδαγωγική
Μεταβάσεις στην αγωγή του παιδιού
Αγωγή στον εξωτερικό χώρο
Οργάνωση του χώρου και εκπαιδευτική διαδικασία
Ζησοπούλου, Ε. (2024). «Τα παιδιά δημιουργούν τα δικά τους παιχνίδια και τους «τόπους» τους στις ελεύθερες δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο». Πρακτικά στο 13 ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Παγκόσμιας Οργάνωσης Προσχολικής Αγωγής με θέμα «Κατανοώντας και προωθώντας το παιδικό παιχνίδι στον 21 ο αιώνα για ένα καλύτερο μέλλον». Πρακτικά στην ιστοσελίδα: https://drive.google.com/file/d/1E6kyTNGIej_Tsf0wtGo–DGVPkKy97hc/view Σελ. 175-185
Ζησοπούλου, Ε. (2023). «Η ανάπτυξη της δημιουργικότητας στο νηπιαγωγείο» στο 8ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ) ISSN: 2529‐1580 ,σελ.691-700. Πρακτικά στην ιστοσελίδα: https://synedrio.eepek.gr/el/to-synedrio/praktika-synedriou
Ζησοπούλου Ε.,(2022). «Η συμβολή της συνεργατικής μάθησης στην καλλιέργεια της δημοκρατίας στην προσχολική εκπαίδευση» στο Σ. Καλδή, Ι. Ρουσσάκης, Β. Τζίκα, Μ. Χατζή, Κ. Μαλαφάντης (επιμ.) Το σχολείο στη δημοκρατία, η δημοκρατία στο σχολείο Πρακτικά ΙΣΤ΄ Διεθνούς Συνεδρίου της Παιδαγωγικής Εταιρείας της Ελλάδος. Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Θεσσαλίας ISBN SET 978-960-9439-77-0 ISBN 978-960-9439-78-7 Διαθέσιμο στο http://pee2019.uth.gr/images/pdfs/16th-International-Conference-of-the-Hellenic-Educational-Society-proceedings-volume-a.pdf
Ζησοπούλου, Ε. (2021). «Η συμβολή του χώρου και του εκπαιδευτικού υλικού στην ενεργητική συμμετοχή των παιδιών κατά την εκπαιδευτική διαδικασία στο νηπιαγωγείο»,Μέντορας,τ.19,σελ.354-376. http://www.iep.edu.gr/library/index.php/mentoras-ekdoseis-i-e-p/mentoras-teyxos-19
Ζησοπούλου, Ε. (2021). «Το σχολείο-εργαστήρι τέχνης και δημιουργίας. Παιχνίδια έκφρασης με μουσική, χορό, εικαστικά και θεατρικό παιχνίδι για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας». Στο Σ. Γρόσδος και Χ. Πρασσά (επιμ.) «Προτάσεις Τέχνης και Πολιτισμού στην Εκπαίδευση». Περιφερειακή Διεύθυνση Π.Ε. και Δ.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας. Θεσσαλονίκη 2021. Σελ. 1228-1236. ISBN 978-960-89999-9-2. Πρακτικά στην ιστοσελίδα: https://synart.sites.sch.gr
Ζησοπούλου, Ε. (2021). «Το αυθόρμητο παιχνίδι των παιδιών στο νηπιαγωγείο: ενσωμάτωση του χώρου μέσα από συνεργατικές πρακτικές» στο 6ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.) ISBN: 978-618-5562-02-1, σελ.643-649. Πρακτικά στην ιστοσελίδα: https://synedrio.eepek.gr/el/to-synedrio/praktika-synedriou
Zisopoulou, E. (2019). Collaborative learning in kindergarten: Challenge or reality? Journal of Early Childhood Studies, Volume 3, Issue 2 /2019, pp. 335-351. http://dx.doi.org/10.24130/eccd-jecs.1967201932113
Ζησοπούλου, Ε., Σιάνου-Χατζηκαμάρη, Π., & Θεοδωρίδης, Ν. (2019). Η εμψύχωση σύμφωνα με την οπτική και τη διαδρομή της Καλλιτεχνικής Παιδαγωγικής Ομάδας «Ελάτε να Παίξουμε». Στο Θ. Ράπτης & Δ. Κόνιαρη (Επιμ.), Μουσική Εκπαίδευση και Κοινωνία: νέες προκλήσεις, νέοι προσανατολισμοί. Πρακτικά 8ου Συνεδρίου της Ε.Ε.Μ.Ε. (σσ. 499–507) Θεσσαλονίκη: Ε.Ε.Μ.Ε. Διαθέσιμο στο: https://www.eeme.gr/images/stories/documents/dkoniari/8th_Conference_2018/_Keimena_Prakt_2018/_1_%CE%A0%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B5%CF%87%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B1_i-vii_3.pdf
Ζησοπούλου, Ε., Γκλούμπου, Α., (2019). «Η συμβολή της ευέλικτης χρήσης στου χώρου στη δημιουργία «τόπων» στο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου». Στο Μ. Σακελλαρίου (επιμ.) Σύγχρονες Τάσεις στην Ανάπτυξη των Προγραμμάτων Σπουδών και στη Διδασκαλία. Πρακτικά 3ου Διεθνούς Συμποσίου Προσχολικής και Σχολικής Παιδαγωγικής, Λευκωσία, 23- 24 Απριλίου, 2016, 63-79. Διαθέσιμο στο: http://earlychildhoodpedagogy.gr/symposia/ ISBN: 978-960-9552-61-5
Ζησοπούλου, Ε. (2018). Οι απόψεις των νηπιαγωγών για τη σημασία του χώρου στην εκπαιδευτική διαδικασία, Παιδαγωγική Επιθεώρηση, Τόμος 35, Τεύχος 66/2018, σελ.11-25 https://ojs.lib.uom.gr/index.php/paidagogiki/article/view/9620/9653
Ευαγγελοπούλου, Α. Παπουτσάκη, Α., Ζησοπούλου, Ε. (2018). «Η διαφήμιση της υγιεινής διατροφής». Πρακτικά στο 5ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Κεντρικής Μακεδονίας με τίτλο «Αξιοποίηση στων ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη. Ειδική θεματική ενότητα Τεχνολογίες, Τέχνες και Πολιτισμός στην Εκπαίδευση» υπό την αιγίδα του ΥΠ.Π.Ε.Π.Θ. Πρακτικά στην ιστοσελίδα: https://5syn-thess2018.ekped.gr/praktika/
Ζησοπούλου, Ε. (2017). «Η καλλιέργεια θετικού-δημιουργικού κλίματος στο νηπιαγωγείο μέσα από τη λειτουργία του χώρου ως υλικού πεδίου αγωγής». Πρακτικά στο 4ο Επιστημονικό Συνέδριο της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων με τίτλο «Το σχολείο ως οργανισμός και κοινότητα μάθησης». Διαθέσιμο στο https://www.openbook.gr/to-scholeio-os-organismos-kai-koinotita-mathisis/
Ζησοπούλου Α., Ευαγγελοπούλου, Α., Παπουτσάκη, Κ., Ζησοπούλου, Ε. (2017). «Ακούγοντας, μουσική …. παίζω και δημιουργώ». Πρακτικά στο 4ο Επιστημονικό Συνέδριο της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων με τίτλο «Το σχολείο ως οργανισμός και κοινότητα μάθησης». Διαθέσιμο στο https://www.openbook.gr/to-scholeio-os-organismos-kai-koinotita-mathisis/
ISNN: 2408-0543
Γαζιώτου, Ε., Γαρυφαλλίδου, Ε., Ζησοπούλου, Ε., κ.ά.(2017). «Διαφήμιση και υγιεινή διατροφή: ένα πρόγραμμα κριτικού γραμματισμού». Πρακτικά σε ηλεκτρονική μορφή στο 6ο Πανελλήνιο Πανελλήνιο Συνέδριο της Εταιρείας Επιστημών Αγωγής Δράμας με τίτλο: «Σύγχρονες τάσεις και πρακτικές στη διαχείριση της σχολικής τάξης». Πρακτικά στην ιστοσελίδα: http://eteadramas.weebly.com
Ζησοπούλου, Ε. (2017). «Αξίες ζωής και η συμβολή τους στην προσωπική και κοινωνική ανάπτυξη παιδιών προσχολικής ηλικίας» στο 3ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.), Πρακτικά στην ιστοσελίδα:
https://drive.google.com/drive/folders/1Mp2F5YSGjLOe5E-Hk95PtQ2806wr2OV1
Παπουτσάκη, Κ., Ευαγγελοπούλου, Α., Ζησοπούλου, Ε., κ.ά, (2016). «Μουσική Πινακοθήκη» στο 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο – με Διεθνή Συμμετοχή- για τα συνεργατικά προγράμματα στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με τίτλο: «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας, της Επικοινωνίας και της ανοικτότητας στα συνεργατικά σχολικά προγράμματα» του Πανεπιστημίου Πατρών και υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας. Πρακτικά στην ιστοδελίδα:
http://www.etwinning.gr/images/praktika2016/eTwinning_praktika_3rd_2016.pdf
Ζησοπούλου, Ε. (2016). «Η συμβολή του σχολικού χώρου στην κατάκτηση της δομής των παραμυθιών», στο 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος και του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με τίτλο: «Λογοτεχνία και Παιδεία». Πρακτικά στην ιστοσελίδα: http://www.pee.gr/?page_id=299
Ευαγγελοπούλου, Α., Ζησοπούλου, Ε. κ.ά.(2016). «Μουσική Πινακοθήκη» Ένα συνεργατικό πρόγραμμα eTwinning στο 2ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.). Πρακτικά στην ιστοσελίδα: https://drive.google.com/drive/folders/0B4G1roJgkqZ0WmRoSktUbDk4c2c σελ 1034-1043
Ζησοπούλου, Α. Ζησοπούλου Ε., (2016). «Ραδιοφωνική εκπομπή από παιδιά νηπιαγωγείου» στο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας και του Τμήματος Κινηματογράφου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με τίτλο «Οπτικοακουστικός Γραμματισμός στην Εκπαίδευση». Πρακτικά στην ιστοσελίδα: http://www.kmaked.gr/site/images/praktika-synedriou.pdf
http://www.kmaked.gr/site/images/praktika–synedriou2.pdf σελ.257-262
Ζησοπούλου, Ε. (2016). Ο χώρος εξελισσόμενο υλικό πεδίο αγωγής σε συνεργατικό εκπαιδευτικό περιβάλλον στο νηπιαγωγείο, Διάλογοι, τ.1, σελ. 56-77 https://doi.org/10.12681/dial.1989
Ζησοπούλου, Ε., Ζησοπούλου, Α. & Γκλούμπου, Α. (2015). «Η εφαρμογή της τυπικής συνεργατικής μάθησης στις κατευθυνόμενες δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο». Πρακτικά 10ου Πανελληνίου Συνεδρίου της Παγκόσμιας Οργάνωσης Προσχολικής Αγωγής με θέμα «Εκπαιδεύοντας πολίτες για ένα αειφόρο μέλλον. Ο ρόλος της προσχολικής και πρώτης σχολικής εκπαίδευσης». Ιστοσελίδα: http://www.envilab.psed.duth.gr/OMEP_DUTH_TOMOS_A.pdf σελ. 36-44
Ζησοπούλου, Ε. (2014). «Η ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων μέσα από τη συνεργατική μάθηση», στο Τζεκάκη, Μ. & Κανατσούλη, Μ. (επιμ.) Πρακτικά του Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Ανα-στοχασμοί για την Παιδική Ηλικία» που οργάνωσε το Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Ιστοσελίδα: http://www.nured.auth.gr/congress σελ.602-613
Ζησοπούλου, Ε. & Γκλούμπου, Α. (2014). «Η συμβολή της αυτοαξιολόγησης των παιδιών στην προσωπική και κοινωνική τους ανάπτυξη σε συνεργατικό εκπαιδευτικό περιβάλλον». Πρακτικά 9ου Πανελληνίου Συνεδρίου της Παγκόσμιας Οργάνωσης Προσχολικής Αγωγής με θέμα «Δεξιότητες Ζωής: Προσωπική – κοινωνική ανάπτυξη στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία», στο θεματικό τεύχος (13/2014) του επιστημονικού περιοδικού «Ερευνώντας τον κόσμο του παιδιού».Ιστοσελίδα:http://www.omep.gr/images/periodiko/OMEP_ThematikoTeyxos_13.pdf σελ. 112-120
Ζησοπούλου, Ε. & Ζαφειριάδου, Α. (2013). Συνεργασία Νηπιαγωγείου – Οικογένειας. Εργαστήρια για γονείς και παιδιά, Σύγχρονο Νηπιαγωγείο, τ. 94, σελ. 86-87
Ζησοπούλου, Ε., Καραγιώργου, Ι. & Μητσοπούλου, Α. (2008). Προσεγγίζοντας τους μύθους με βιωματικό τρόπο, Πρακτικά του 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Εταιρείας Επιστημών Αγωγής Δράμας με θέμα «Ο εκπαιδευτικός και το έργο του: Παρελθόν – Παρόν – Μέλλον». ISBN 978-960-88106-3-1, σελ. 458-470
Γκανά, Γ., Ζησοπούλου, Ε. & Χατζηκαμάρη, Π. (2007). Μουσικές στο φως και στη σκιά. Στο Κοκκίδου, Μ. (επιμ). Τέχνη και διαθεματικές εφαρμογές – Πρακτικά ημερίδας της 8ης Συνάντησης Παιδαγωγών – Καλλιτεχνών – Εμψυχωτών της Καλλιτεχνικής – Παιδαγωγικής Ομάδας «Ελάτε να Παίξουμε». Αθήνα: Ωρίων. ISBN 960-8288-55-X, σελ.134-142
Γκλούμπου, Α. & Ζησοπούλου, Ε. (2007). Η οργάνωση της συνεργατικής τάξης. Στο Κοκκίδου, Μ. (επιμ). Τέχνη και διαθεματικές εφαρμογές – Πρακτικά ημερίδας της 8ης Συνάντησης Παιδαγωγών – Καλλιτεχνών – Εμψυχωτών της Καλλιτεχνικής – Παιδαγωγικής Ομάδας «Ελάτε να Παίξουμε». Αθήνα: Ωρίων. ISBN 960-8288-55-X, σελ.66-77
Γκανά, Γ., Ζησοπούλου, Ε., Κοκκίδου, Μ. & Χατζηκαμάρη, Π. (2004). Παιχνίδι: οι προτιμήσεις και απόψεις των παιδιών ηλικίας 4-12 ετών. Στο Χατζηκαμάρη, Π. & Κοκκίδου, Μ. (επιμ). Το Παιχνίδι στην Εκπαιδευτική Διαδικασία – Πρακτικά Διημερίδας της 6ης Συνάντησης Παιδαγωγών – Καλλιτεχνών – Εμψυχωτών της Καλλιτεχνικής – Παιδαγωγικής Ομάδας «Ελάτε να Παίξουμε». Θεσσαλονίκη: University Studio Press, σελ. 11-32
Βασίλα, Β. & Ζησοπούλου, Ε. (2002). Ο ευαγγελισμός της Θεοτόκου. Ένας διαφορετικός τρόπος προσέγγισης, Σύγχρονο Νηπιαγωγείο, τ. 26, σελ. 32-37
Γκανά, Γ., Ζησοπούλου, Ε., Θεοδωρίδης, Ν., Καραχάλιου, Α., Κοκκίδου, Μ. & Χατζηκαμάρη, Π. (1994). Η Αισθητική Αγωγή μέσα από τα μάτια των εκπαιδευτικών. Διερεύνηση και ανάλυση του τρόπου διδασκαλίας των μαθημάτων αισθητικής αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (Έρευνα Πεδίου), Το Σχολείο και το Σπίτι, τ. 2 (395), σελ. 88-95
Ε. Ζησοπούλου., Τα παιδιά δημιουργούν τα δικά τους παιχνίδια και τους «τόπους» τους στις ελεύθερες δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο. Στο 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΟΜΕΠ, Θεσσαλονίκη, Μάιος 2023
Ε. Zisopoulou., Parents’ participation in teaching activities in kindergarten. In OMEP Word Preschool Education Conference, Athens, July 2022
Ε. Zisopoulou., The contribution of flexible use of space in the cultivation of creativity in kindergarten, In OMEP Word Preschool Education Conference, Athens, July 2022
E. Zisopoulou., Enhancement of creativity in a learning environment in kindergarten, ECCERA online festival 2021
Ε. Ζησοπούλου.,Τα παιδιά δημιουργούν τα δικά τους παιχνίδια μέσα από την εφαρμογή της τυπικής συνεργατικής μάθησης στο νηπιαγωγείο. Στο 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Παιδαγωγικής Εταιρίας , Διαδικτυακά Απρίλιος 2021
Ε. Ζησοπούλου., Η καλλιέργεια της δημιουργικότητας μέσα από εικαστικές, μουσικές, κινητικές και θεατρικές δράσεις με αφορμή το παραμύθι. Στο 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΟΜΕΠ, Πάτρα, Νοέμβριος 2019
E. Zisopoulou., The contribution of family-kindergarten collaboration to the development of children’s creativity. Implementation in a program with games. In EECERA 2019, World Preschool Education Conference, Thessaloniki, Greece, August 2019
E. Zisopoulou., Games created by children. In OMEP Word Preschool Education Conference, Prague, June 2018
Ζησοπούλου, Ε.,(2016). Παραμυθοτοπία. Παιδαγωγικές διαδικασίες χρησιμοποίησης του χώρου στη διδασκαλία κλασσικών παραμυθιών στο συνεργατικό νηπιαγωγείο. Εκδόσεις Σπανίδη. ISBN 978-618-5206-12-3
Κοκκίδου, Μ., (2014). Η εμψύχωση στη διδασκαλία – μάθηση. Το σχολείο της χαράς και της καρδιάς. Συγγραφική ομάδα: Ζησοπούλου Ε., Γκανά, Γ., Χατζηκαμάρη, Π., Στούμπου Κ., & Σολαχίδου Α. Αθήνα: Φαγκότο. ISBN 978-960-6685-59-0
Ζησοπούλου, Ε., Καλαμαρτζή, Μ., Κοκκίδου, Μ., Κούλαλη, Δ., Μπεμπεκίδου, Α., Σουγάρη, Α., Χατζηκαμάρη, Π. & Χατζησαββίδης, Σ. (2000). Προφορικές Γλωσσικές Δραστηριότητες – Βιβλίο δασκάλου – Βιβλίο μαθητή. Αθήνα: Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων – Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Οργανισμός Εκδόσεων Διδακτικών Βιβλίων
Γκανά, Γ., Ζησοπούλου, Ε., Θεοδωρίδης, Ν., Καραχάλιου, Α., Κοκκίδου, Μ. & Χατζηκαμάρη, Π. (1998). Δέκα Δημιουργικά Βήματα για μια Σχολική Παράσταση. Αθήνα: Καστανιώτης. ISBN 960-03-2591-X
Γκανά, Γ., Ζησοπούλου, Ε., Θεοδωρίδης, Ν., Καραχάλιου, Α., Κοκκίδου, Μ. & Χατζηκαμάρη, Π. (1994). Το Σχολείο – Εργαστήρι Τέχνης και Δημιουργίας. Θεσσαλονίκη: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Νεοελληνικών Σπουδών, Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη. ISBN 960-231-064-2
«Εκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων» στη Δράση 5 «Παραγωγή Γλωσσικού Υλικού». Χρηματοδότηση από ΕΠΕΑΕΚ Ι/ΥΠΕΠΘ 1997-2000. Συνεργάτης Ερευνητής.
«Αναζητώντας εναλλακτικές λύσεις για την πρακτική άσκηση των μελλοντικών εκπαιδευτικών: ο εκπαιδευτικός της τάξης ως επόπτης και καθοδηγητής». 2014- 2015. Το πρόγραμμα (κωδικός έργου: 91471) χρηματοδοτήθηκε από την Επιτροπή Ερευνών (ΕΛΚΕ) του Α.Π.Θ. Εξωτερικός Συνεργάτης.
Αλεξάνδρεια Πανεπιστημιούπολη ΔΙ.ΠΑ.Ε
P.O BOX 141, T.K. 57400 Σίνδος, Θεσσαλονίκη
+30.2310.013522
info@ecec.ihu.gr
IHU - Alexander Campus
P.O BOX 141, P.C. 57400 Sindos, Thessaloniki
+30.2310.013522
info@ecec.ihu.gr